AngelMafeya
Ari ni datang opis cam biase. Sampai opis, aku terus tengok papan kenyataan, nama senarai peserta ke induksi dah ditampal. Cek punye cek, tengok nama aku takde.. Yesss!!!! Bestnye.. baru la rasa semangat nak bercuti weekend nih. Yey yey!!!

Kol 10.00 am ada meeting course aku, nak wat kurikulum baru, diploma baru. Cett.. Diploma multimedia??? Sah sah aku yg kena ajo byk subjek. Aku dulu budak multimedia, so tidak syak lagi.. Uwaaa... Empat subjek aku kena wat silibus. Ceh.. Amek kesempatan tol.. Tengah-tengah meeting tu, aku dapat call. HQ call dan menanyakan saiz t-shirt aku. Saiz t-shirt? Nak watpe? Rupa-rupanye, nama aku tercicir drpd peserta yang kena p induksi!!!! Whattt???? So, aku mmg kena pegi la nih? Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Takde selera nak makan bile terkenang induksi. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Nak nanges je rasa... Uwaaaaaaaaaaa... Emakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!

Pengalaman korang berkursus induksi? Meh la share ngan aku.. Dengar citer ada flying fox?? Hukhuk... Tak suka!! Gayat!!!!!
0 Responses

Post a Comment