AngelMafeya
Pagi ni sampai ke opis, aku terus amek borang cuti. Nak amek cuti lama sket. Nak tenangkan fikiran aku yang dah mula kusut masai nih walaupun aku sebenarnya tak duduk kat Masai pun. Huhu.. Tengah-tengah isi form, aku pun jeling kalender untuk tetapkan tarikh aku nak cuti. Jeling punya jeling, dah nak masuk bulan Jun rupanye. Kejap je 2009 ni dah abis setengah tahun. Masa berlalu pantas.

Jap lagi dalam kol 10.00, kolej nak bantuan aku untuk jadi panel pada student praktikal tentang multimedia. Hehe.. Siap la nanti bebudak tu aku komen sekor-sekor. Kehkeh. Bile lagi nak wat mcm lecturer aku hentam aku time aku present Final Year Project. Sib bek dapat A.. Thanks doc!!

Hari ni aku nak sambung wat modul. Tarikh untuk submit makin dekat. Takpe, sikit je lagi siaplah tu. Bukan susah pun. Hehe.. Dah memang keja aku minat, banyak camne pun, letih camne pun aku menten cool jerk.. Keh keh..
0 Responses

Post a Comment