AngelMafeya
Hehe.. Aku menulis lagi. Kali ni aku nk citer pasal keje aku yang semakin mencabar. Start 4 Mei 2009 sampai 9 Mei 2009, student-student aku dah memasuki minggu study.. Tapi, ada satu kelas ni silibus x abis lagi. So, nak x nak kena gak wat kelas extra during study week nih. Cian student aku.. Tapi, cian lagi kat aku.. kengkawan sume da goyang kaki da abis kelas, aku sorang je yg turun naik tangga g kelas.. Ni kalo student aku x score jugak ni xtau la.. huhu..

4 Mei 2009, aku ada 1st meeting ngan satu department nih. Enjoy giler meeting tuh. Kena plak mmg meeting nk handle kursus yang aku minat. Dalam kepala hotak nih, da stanby je apa nk ajo. Hehe.. teringat time jadik trainer BPPT dulu.. Adeh.. rindu kat cikgu-cikgu yang da aku trainkan..

Bile ek aku secara officially leh join department nih? Siang malam x henti doa. Kalo mmg dah ada rezeki aku, mmg akan jadik gak milik aku samada cepat atau lambat.. Harap-harap aku sentiasa sabar. Hehe..

Okla.. tu je untuk masa nih.. Len kali aku citer lg..
0 Responses

Post a Comment