AngelMafeya
Huhu.. semalam aku jaga exam.. Mangai penat giler. Nak tercabut kaki aku rasanye.. 2 jam setengah x duduk.. huhu.. selesai jaga exam, aku terus kemas-kemas nak balek. Semalam cuaca panas sungguh. Time tu la kepala aku pening. Sakit beno.. huhu.. Makan panadol sebijik..

Balek keje, aku terus p makan ngn hosmet aku. Time makan tu pun kepala pening. Hukhuk.. Pas makan, aku makan panadol lagi.. Huhu.. Sakit kepala sangat. Nak emak urut.. Windu urutan mak. Sape nk pinjamkan mak dia jap? Hukhuk..

Kat rumah, aku x wat keje apa pun. Modul training yang perlu aku wat pun aku x usik. Tak larat. Kepala ni berdenyut.. sebelah kanan je plak tuh. Rasa sangat tak selesa. Dalam kol 11 lebey, aku makan panadol lagi.. tak lama pastu, terus tdo..

Pagi tadi bangun, kepala masih sakit. Rasa sangat tak larat nak drive sbb pandangan aku goyang. Memang tak fokus. Tapi, disebabkan xde alternatif lain, aku drive gak slow-slow. Takkan la aku nak susahkan dia lagi.. Asek nak tumpang dia g opis je. Malu. Lagipun, lepas keje biasanye dia pegi gym. So, aku taknak ganggu aktiviti rutin dia. So, I have to drive myself to the office. Selawat panjang dalam keta dengan harapan aku selamat sampai ke opis. Huhu.. Sampai je opis, aku kena uruskan dewan. Banyak benda perlu diurus. Adeh..

Pagi ni lepas makan kuih, aku makan panadol lagi. Huhu.. berdenyutnye kepala.. Dahla cuaca panas. Dah banyak dah aku minum air mineral. Tapi, xde kureng pun lagi.. Uwaa... nak emak... Sekarang baru kol 12.00, lama lagi nak balek.. Rasa cam nk rehat je kat umah. Baring, tdo.. mesti baek nanti pening nih.
0 Responses

Post a Comment