AngelMafeya
Hmmm... pagi ni sesi meluahkan perasaan terbuku dalam dada nih. Huhu.. Dah bape hari dok tahan. Hangin je rasa.. Semalam tengahari, aku makan cekodok pisang je. Maklum, student da cuti, kafe tak bukak. Koperasi xde jual nasi berlauk. So, aku makan cekodok je la..

Balik dari keje, aku tak gi makan sebab nak tunggu dia ajak aku kuar. Dia cakap ari Rabu ritu, nak kuar ngan aku semalam. So, semalam pun aku tunggu la.. Tapi ampeh. Tunggu punya tunggu, serupa cam tunggu bulan jatuh ke riba. Dia x muncul-muncul dan sekali lagi, aku kena kelentong. Haha.. cian aku nih. So, aku pun tak makan. Malas.. tetiba rasa kenyang. Housemate aku punye la risau, siap belikan makanan dan minuman utk aku. Tapi, aku xmo makan. Selera takde.

Kalau macam ni la gayanya, baik takyah datang jumpe aku 13 hb Mei ritu. Baik takyah tunjuk muka pun. Kan? Hehe.. Tapi takpelah, dari kejadian malam tadi wat aku sedar. Tak perlu bagi kasih pada orang yang tak tahu hargai. Baek la aku kasihkan anak-anak kucing kat umah aku tu, si Mayo and Okid. :D

Let past be past and let bygone be bygone. Im so tired for all this. 29 Mei 2009 menjanjikan aku yang baru. Aku nak wat apa saja yang leh wat aku hepi and aku nak abaikan sesapa atau apa saja yang wat aku sakit ati. Pekakkan telinga tentang apa orang nak kata. Hidup aku, aku yang tentukan. Cara tak? Ngeh ngeh.

Jap lagi aku nak pi satu tempat yang aku harap aku leh join derang keje. Aku nak sangat keje kat situ sebab orang-orang kat sana wat aku sangat hepi. Hehe.. Encik.. bile ni nak amek saya jd PA? Keh keh..
0 Responses

Post a Comment