AngelMafeya
Adeh.. tatau nak citer kat sape aku punye hepi ari nih.. Orang yang aku nanti2 akhirnya call aku jugak.. Uwaaa... rindu giler dengar sore dia.. Nak tgk muka apatah lagi.. Giler rindu.. Huhu.. Thanks for calling dear.. Kih kih..

Banyak citer nak citer kat dia. Tapi, kesian dgr sore dia yang tak sihat tuh. Takpe, i'll be right beside you. Anything, juz let me know k. Takmo hilang cam ritu lagi. Kalo hilang lagi, aku x agak2 nak p repot polis.. Ngeh ngeh..

Aku menghitung hari je nih, bile dapat jumpa ngan dia lagi. Masuk hari ni, dah 11 hari tak jumpa. Uwaaa... Missed you so much..

Emm.. harap-harap dia dpt anta aku Jumaat malam nih.. Nak sgt dia yang anto.. Huhu.. Okla.. korang tolong doakan yang terbaik untuk aku oke.. Hehe..

Ps: Kalaulah dia baca blog aku ni kan best.. Hukhuk...
1 Response
  1. adiemRYAN Says:

    best jadi 'org tu'....


Post a Comment