AngelMafeya
Jam pukul 4.16 ptg, 12 Mei 2009. Letih.. Hari ni aku wat apa ek kat opis.. Emm, jadik s/u; reply surat. Jadik receptionist, jawab call dari En. Rahim. Jadik penyanyi (nyanyi sendiri je la.. hiburkan hati). Ngeh ngeh.. Hari ni gak aku update skin blog aku. Cantek kan? Hehe..

Camni la.. pasal apa yg berlaku ni, aku akan pandang dr sudut sepositif mungkin. Dengarnye mungkin cam bodoh, tp pada aku setiap manusia itu unik dan x sama. So, mungkin dari berpandangan positif camni, leh wat aku hepi. Tapi, walau apapun, aku tahu semua pasti ada hikmah.

Student aku mula final 20 hb Mei ni. Korang doakan la derang lulus. Kalo x, sok aku yang kena menjawab dgn KE. Huhu.. xmo.. Kepala aku pening sket petang ni. Agaknye, dari pagi tadi x henti2 surf tenet. :D

Ala.. mengantok plak. Bab ni yg aku malas ni. Kenapa la xmo ngantok awl2 td. Ni da nak balek, br nk ngantok. Bukan apa, nanti nk drive. Aku kalo drive time ngantok, aku rasa mabuk. Ngee.. Alamak!! TKE nak jumpe aku skrg.. Adeh.. Lupa da janji semalam. Okla.. gtg geng.. Salam..
0 Responses

Post a Comment