AngelMafeya
Adeh.. Jam menunjukkan kol 3.30 pm. Aku baru ada masa nak tulis blog. Huhu.. Hari ni aku whole day bz giler. Dengan org sewa dewan, meeting DDC, tgk student exam, wat call promosi.. Adeh.. Macam-macam. Sampai sekarang aku lom lunch. Tadi bekfes pun pisang je seketui.. huhu..

Aku nak citer pasal malam td... Tengs to you again. Terharu aku dengan apa yg kau lakukan. Aku pun tatau camne dia boleh plak nak anta aku p klinik. Telinga aku sakit. Ada sedikit pendarahan. Dua-dua belah plak tu, tetiba lepas isyak semalam, aku dpt msg dr dia, soh aku siap, dia nak bawak aku p klinik. Adeh.. Mana dia tau nih? Aku pun tatau.. Aku takmo susahkan dia. Kesian dia, dahla penat keje... pastu gi gym. Malam nak anta aku p klinik plak. Kan ke itu menyusahkan? Nyesal plak betau dia telinga aku sakit petang semalam.. Sori awak.. xde niat nk susahkan awak..

Sampai kat klinik, orang bule tahan ramai gak. Aku pun menunggu dengan penuh sabar. Dia dah menguap tanda mengantok. Adeh, bertambah rasa bersalah aku kat dia. Tapi, aku sabar gak tunggu sebab kalo x cek, aku takut melarat. Sekarang ni pun balancing badan aku dah kurang. Selalu pening and dizzy.. Time drive la yang aku risau. Kepala aku mmg tak fokus. Huhu.. Mata pun kadang-kadang blurrrrrrr....

Tak tahu nak cakap how i appreciate wat he did last nite. Huhu.. sangat terharu.. Tengs again awk. Maaf kalo susahkan awk.. (cet.. cam la dia baca blog nih.. wakakakakak)...
0 Responses

Post a Comment