AngelMafeya
Adeh.. Pagi ni bangun lutut rasa ketat gak. Uwaa.. Nak bengkok xleh, nk tegak pun xleh.. Hukhuk.. kena minum anlene nih, bg tulang sihat dan kuat. Haha.. Rini datang opis lagi 2 minit kol 8. Hehe.. Bangun lambat daaa... Malam td layan DVD sampai kol 2.00am..

Ptg ni kena susun meja coz dewan ada orang nak sewa sok. Pergh.. perpeluh-peluh makcik. Lutut injured pun ku teruskan jua berjuang mengemas dewan. Haha.. Yang kemas dewan cuma 5 orang. Yang len ampeh.. huhu.. Wakakakakaaka.. 2 dewan tu beb nk kena kemas. Dalam keinjuredan aku tetap mengemas. Cayalah... aku memang power..

Selesai mengemas, aku tgk suar yang aku pakai tu, masyaAllah.. Kotor giler. Cam balek menoreh. Haha.. tgn plak lengoh2.. Huhu.. Tolong urut meh.. Ngee.. Perot lapo.. Tgk jam, da kol 4.30.. x sempat nk makan nih. Balek keje je la makan.. Hukhuk.. Lapooo..

Kayla.. Malas nak taip lg. Sok la aku sambung. Harap-harap ada citer menarik yang aku boleh kongsikan.. Bubai...
0 Responses

Post a Comment