AngelMafeya
Hehe.. tgk tajuk je, mesti korang dah tau.. Hakhak.. Rini ada gotong royong kat kolej aku.. Tapi, aku x join sgt sbb aku ada kelas kol 11.00... cian student aku.. da nk final dah.. silibus x abis lagi.. Takpe, aku cuba sehabis baek..

Esok malam, bdk2 aku ada wat annual dinner. Huhu.. sape nk anto aku p hotel tuh? Hukhuk.. cian aku.. Nak dia anta.. Tapi, x sure leh ke x. Dia x sihat.. Alahai.. mudah2an, Allah makbulkan, nak dia anto... Anto je pun xpe la.. Balik aku soh hosmet aku amek.. Uwaaaa....

Bile nak kol 11.00 nih? X sabo nk kuarkan ilmu yg aku da masukkan dlm kepala hotak aku niih start semalam.. Da berat giler otak aku nih.. Da jadik otak2 da.. Hukhuk.. Pluss.. aku nk ngelak dr gotong royong.. Penat arrr.. :D

Oklah.. Aku sambung nanti2 bile free.. nk take a nap jap.. Ngantok..
0 Responses

Post a Comment