AngelMafeya
Dah lama rasanya tak tulis blog. Maklum, aku dalam tempoh tenangkan fikiran. Hehe..ari Khamis 4 hb june ritu aku balek kg. yey..!! jumpa bonda.. beshnyer.. windu bonda sgt. kakak aku yang kat pahang pun ada gak. gomol anak dia yg bongsu.. adeh.. comey sungguh. bile la aku nak ada anak sendiri.. uwaaaa..

Hari Jumaat masih di kg. Manjekan diri dgn tilam and bantal busuk kt kg... hehe. Makan masakan bonda. Adeh.. sedapnye. Mudah-mudahan berkat doa kalian, bonda bule masak untuk raya nanti. Raya tak lama lagi nih..

Sebut pasal raya, bonda da suruh tempah baju. Ngee.. Malas la.. Aku tak pk sgt tentang persiapan raya. Bukan nak balek umah mertua pun.. Kihkih.. Hari isnin aku masih dalam annual leave. So, aku sampai umah ari Isnin. beshnye cuti lama. Besh jugak sebab ada orang temankan aku bercuti. Rasa diri sgt dihargai dan disayangi.. Ewahh..

Esok (Selasa) aku kena ikuti kursus induksi. Ni sambil-sambil sediakan barang-barang untuk kursus. Enam hari tu. Mau gelap muka aku kang.. Huhu.. Aku da dapat kekuatan untuk pergi induksi ni. Aku akan buktikan aku boleh buat walau payah macam mana sekali pun. Huhu.. Doakan aku selamat pergi dan selamat kembali..
2 Responses
  1. Unknown Says:

    hahaha,,,selamat ber flying fox....
    gayat ooo kak...
    hikhik


  2. akak....re-link pelis...
    http://naematulsaadah.blogspot.com


Post a Comment