AngelMafeya
Huhu.. 14 Jun 2009 jam 4.35 ptg, aku selamat sampai di HQ, balik dari kursus induksi. Muka ada sikit gelap, maklum, aku join sume aktiviti kat sana kecuali abseiling n tarzan swing. Berkayak, berakit, flying fox, rempuh halangan, kembara malam, jungle trekking, ikhtiar hidup, sume aku join. Kire lasak jugak la badan aku ni rupa-rupanya.

Aku nak citer pengalaman aku wat flying fox. Wow.. best giler!!! Rasa mcm gayat, tapi on that day, sikit je debaran dalam dada nih. Aku berjaya memanjat tangga yg tegak tu dengan gagah dan perkasa. :D rasa cam nak wat lagi.. Disebabkan itu, aku terus apply untuk jadi urusetia pada setiap kali kursus induksi dijalankan pd masa akan dtg. Tatau la leh dpt ke x. Mintak-mintak leh la dpt. At least terisi sket masa aku. Huhu...

15 Jun 2009, aku amek cuti lagi. Tapi, aku pun tatau cuti apa.. Annual leave ke, cuti tanpa rekod ke, cuti ganti ke.. ntah.. yang penting, cuti. Badan rasa penat sangat-sangat. Nak melangkah pun tak larat. Mcm mana nak drive keta.. :( Sebelah petangnya, aku bersukan. Best gak la sukan ni. Untuk 1st time dlm hidup aku, aku main petanque. Hehe.. Nampak mcm simple, mcm mudah. Tapi, nak wat tu susah. Perlukan daya ketahanan mental yang kuat. Takleh stress.. xleh masam muka, xleh terpedaya dengan ejekan pihak lawan. Bile emosi terganggu, prestasi hancur. Lengoh gak la tangan ni nak baling bola besi tu.. Nak kena kawal daya yang dilepaskan supaya bola tak meleret jauh. Itu yang aku paham setakat semalam aku main. Yang lain, aku lom bape nak paham.

Pagi ni aku sampai opis awal sket sbb aku terbangun awal. Agaknye dah biase bangun awl pagi masa kat induksi tu. Hehe.. Petang aku nk sambung main petanque lagi. Abih la gelap muka aku.. Tapi xpe, gelap pun comey.. Gelap2 pun, ada yang sayang.. kan kan? Sape sayang aku? Angkat tangan!!! :D

3 Responses
  1. salam...wah kak jie ada blog...ehe


  2. Shiqa Nawar Says:

    patut snyap jek dia ni. i tercarik2 taw.heheheheh mis u muahmuah hahahah


  3. Nizan Says:

    tangan byak bende nk wat..angkat kaki ler..hehehe


Post a Comment