AngelMafeya
Uwaaa... aku mulakan blog dengan teriakan.. Tak suka hari ini. Cepatlah hari ini berlalu.. Pagi tadi kuar umah kol 7.15 am. Jalan nak g opis jem pulak... Sampai opis, tepat2 pukul 8.00 am. Huhu.. Tu pun setelah aku mencilok sana sini.. Wakakakak..

Sampai opis baru, aku wat silap lagi. Patut repot duty kat bos lain, tapi atas kesengalan aku sendiri, aku repot duty kat org lain. Dah, bos aku kecik ati.. Maap bos, x sengaja. Bukan niat nak derhaka, tapi mmg x sengaja. Adeh..

Rasa tak best nye ari ni.. Nak balek nak balek.. Uwaa... Dahla sedey sbb bonda lupa bezday aku semalam.. Hukhuk.. Tadi pagi baru bonda call.. Bonda.. rindu bonda.. Tadi masa bonda call, bonda nangis sbb adik aku nak balik ke UiTM. Huhu.. Aku pun ikot nangis jugak. Uwaaaaa....

Pendek kata, ari ni mmg hari yang tak best utk aku. Banyak benda berlaku.. Cepatlah hari ini berlalu.. Cepatlah.. Hukhuk.. Setengah jam lagi, aku nak balek ke opis lama. Esok aku dtg balek opis baru. Tua tengah jalan aku lama-lama... Wish me all the best.
0 Responses

Post a Comment