AngelMafeya
Ari ni dtg opis penuh bersemangat waja terus berusaha. Maklum, aku kena handle satu kursus TOT dimana kursus ni kursus pertama yang perlu aku handle. So, seawal jam 7.40 pagi (xde la awal sgt sbnrnye) aku da sampai opis. Sampai opis je, aku tgk pintu lom bukak. Cett.. mengganggu emosi aku tol la.. Takpe la, aku tunggu kejap. Dalam 10 min pastu, bos aku sampai. Dia yang bukak pintu opis. Mana org lain pegi? Bos yang kena bukak pintu? Tak logik tol..

Masuk je bilik aku, terus aku nak pasang berokben. Ngee.. Tapi, tatau knp, xleh connect. Cett.. Ampeh tol. Bape juta kali ntah aku try connect, still xleh gak sampai skrg. Ni aku guna line opis. Huhu...

Pastu, tgh surf tenet, dpt msg dr kamu. Kamu betau kamu terperangkap dlm kesesakan jalanraya. Aku sekadar ingin menceriakan suasana. Aku wat lawak. Tapi, mungkin berstatus lawak bodoh pada kamu. Aku tak sengaja. Terus mood aku hilang abih. Kuar umah dgn semangat waja, tak sampai bape minit kat opis, terus mood hilang. Kamu pun lain dengan aku hari ini. Tiada kata-kata semangat seperti selalu. Rasa macam takde sesapa.. Sendiri.

Kejap lagi ada meeting. Ntah apa yg hendak aku sumbangkan dalam meeting nanti tatkala mood cam ampeh nih. Huhu.. Takpelah.., aku cuba atasi. Hilangkan muka yang berkerut seribu, timbulkan muka yang semanis madu. Untuk kamu, maaf.. Aku dah mula rasa takut dengan kamu. Bile rasa takut ni menular dalam diri, sekali lagi maaf. Aku bukan lagi aku.. Aku akan jadi seperti aku tiga tahun lalu..
1 Response
  1. kan saye masih ade...hehehe
    biarkan dia dgn nada dia..
    anda harus punya irama sndir
    be strong sis..
    Allah with yu
    *hug n kisses*


Post a Comment