AngelMafeya
Baru selesai meeting. Petang nanti ada meeting lg. Huhu.. ari ni penuh ngan meeting. Byk gak aktiviti kolej ni.. Tak lama lagi, intake Jun akan bermula.. Adalah pembahagian tugas untuk smbut pelajar baru..

Bile cinta dan sayang mula bersyarat, kite akan jadik orang hipokrit.. Kan? Kite akan cuba menjadi orang lain demi memuaskan hati orang lain. Kite bukan lagi kite yang seadanya kite. Tak boleh ke kite cuba belajar untuk menerima dengan ikhlas apa saja yang telah Tuhan ciptakan untuk kita? Memang tak salah menegur untuk kebaikan. Tapi, ada caranye. Memang tak salah untuk meminta seseuatu yang sempurna, tapi sempurna kah kite untuk menjadi penjaga kepada sesuatu yang sempurna itu? Tak perlu meminta Zulaikha jika diri x seindah Yusuf..

Belajarlah untuk terima kekurangan diri.. Bersyukurlah dengan apa yang Tuhan kurniakan untuk kite. Nescaya kite akan menjadi makhluk paling bahagia di muka bumi ini. Bukankah ada itu lebih baik dari tak ada apa2? Betul? Sayu nye hati.. Tuhan je yang tahu.. Kayla.. nk p meeting..
1 Response
  1. em... get rid from it
    *gelak setan* hahaha
    no worries my dear sis...
    doa byk2..u'll find sum1
    *pelok*


Post a Comment