AngelMafeya
Ahad ni dok umah je, wat soklan exam student aku. Huhu.. Keje cam orang giler. Orang giler pun keje x cam aku. Haha... Busan kan? Tapi, have to la sbb dah arahan.. Xleh nak lawan.. Ye ke? Ye la kot sbb ada org betau aku camtu..

Hari ni sedey jugak, sama cam malam td. Rasa mcm diri ni tak dihargai. Even, entah dia sedar ke tak aku ni wujud. Wakakaka... (gelak kaber..) Pagi ni tahu yang dia dah on the way ke satu tempat sebab ada urusan kerja. Aku bukan halang dia nk pi keje. At least, betau la awal. Susah sgt ke nak send satu sms menyatakan yang dia ada urusan? Susah sgt ke nak tinggal cara hidup lama dan berubah ke cara hidup baru yang boleh menyenangkan hati orang lain? Susah sangat? Aku punyala beriya risau kat dia, tapi dia x hargai pun. Kang kalo cakap lebih2 kata 'benda dah berlalu.., tak perlu bising2..'. Come on la, benda dah berlalu pun kena bawak bincang jugak apa yg tak puas ati agar tak berlaku lagi lain kali. Ni sebab x bincang la, asek berlaku benda yang sama. Uwaaa... Tiap2 ari nak makan hati.. Huhu..

Dahla.. hati dah luka. Nak wat camne lagi. Aku penat beralah dan mengalah. Penat pujuk hati sendiri. Penat untuk jadi orang yang sentiasa memahami. Penat nak jadi org slumber. Penat nak teka apa yang ada dalam hati org. Penat nak terus menunggu sesuatu yang tak pasti...

Tuhan.. tunjukkan aku jalan. Berikan aku kekuatan untuk terus berjaya dalam hidup... Amin..
0 Responses

Post a Comment