AngelMafeya
Last week, kolej wat majlis penutup Minggu Penghayatan Islam kat Pusat Islam, JB. Aku jadi urusetia yang x bape setia. Keh keh.. (jgn betau bos aku).. Pastu, aku dapat satu call dr satu pihak ni. Dia nak minta khidmat nasihat aku tentang modul pengajaran yang dia nk submit. Cam kelako.. Sape la aku untuk semak modul pengajaran tu? Aku bukan otai..

Disebabkan org yg call tu pun line-line bos aku, so aku kena gak p jumpa walaupun kejap. Sib bek modul yang memang aku tau. Kalo soh wat modul memasak, kompom failed. Ngeh ngeh.. Bincang punye bincang, sembang punye sembang, timbullah satu idea utk aku mohon keje ngan dia.. Haha.. Saje, test market.. Sekali tu, mcm ok je utk dpt masuk sana. Wah.. peluang baek. Aku mmg minat keje2 camni.. Mudah-mudahan murah rezeki Allah bagi kat aku.. Rasa sgt tak sabar nk tggu offer letter.

Kalian sume doakanlah yang terbaik untuk aku. Katanye, bulan 5 nanti ada aktiviti ke Penang. Wah.. kalo rezeki aku lagi murah, leh aku join.. Bestnye.. Tapi, bile ek? Tunggu je la.. Org nk offer, xleh nk paksa. Ikut la depa nak bg bile.. Jangan lambat2 sgt aaa.. Seksa oo menanti lama. Penantian kan suatu penyiksaan. Huhu..

Rini aku masih demam. Kepala dizzy semacam. Camne la nak wat kelas nih. Huhu.. Aku nak habiskan silibus je nih. Abis je silibus, aku da bule meronggeng.. Wakakaka...

p/s: untuk enchek-enchek terlibat, tolonglah cptkan permohonan saya nih.. uwaaaa....
0 Responses

Post a Comment