AngelMafeya
Bukan intan yang aku minta.. Bukan juga harta yang menggunung banyaknya. Pun aku x pernah impikan berkepit 24 jam ngan kau. Tak pernah walau sekali aku halang segala impian dan tugas-tugas harian kau. Apa yang aku harapkan, hanya kejujuran. Andai tiada kejujuran, untuk apa kite teruskan? (haha.. ntah dah bermula atau belum pada kau sbnrnye...)

Selama ni, aku je yg perasan lebih. Aku je yg bersungguh ambil berat pasal kau. Sedangkan kau? Tak pernah terfikir pun tentang kerisauan aku.. Bermula Selasa, kemudian Rabu dan diikuti Khamis, baru aku dpt dengar suara kau. Dan kau begitu bersahaja mengatur ayat palsu itu. Kau ingat aku tak tau? Mcm2 usaha aku dah buat. Banyak pihak aku dah call, termasuklah beberapa hospital yang berdekatan dengan lokasi terakhir kau.. Tapi, x pernah kau hargai kan? Dan aku yakin, kau tak tahu pun sebenarnya yang kerisauan aku hingga tahap itu. Sume kau anggap enteng..

Dahla.. aku dah malas.. Hati ni terlalu kecewa dengan tingkah kau. Terlalu. Untuk sementara waktu ni, masih belum ada maaf untuk kau. Doalah agar suatu masa, aku akan maafkan kau..
0 Responses

Post a Comment