AngelMafeya

Kelmarin

Kasih tercipta, jujur mencintaimu

Sejuta nafas cinta untukmu sayang

Bagaikan sakti, dua hati menjadi satu

Cintamu mekar dihati sesuci kelopak mawar

Biarlah semua tentang kita dan aku ada kerana kau ada.


Tak ku duga, gerimis mengundang

Lamunan terhenti kau dan aku hilang dalam terang

Dipersimpangan delima kau pergi jua

Janji tinggal janji hanya nyanyian dalam sepi

Mengapa perpisahan yang kau pinta?


Andai ku tahu cinta ini membunuhku, izinku pergi demi aku, dia dan kamu

Demi waktu, pastikan tiada lagi ceritera cinta antara kau dan aku

Aku bukan pilihan hatimu seperti yang dulu

Aku bukan untukmu.


Mungkin nanti mentari muncul lagi

Sampai bila aku tak pasti

Pasrah, menghitung hari menunggumu cinta sejati

Kuimpikan bintang kejora, menadah impian saat bahagia

Atas nama cinta dengarkanlah gurindam jiwa

Bila terasa rindu ku ingin selalu disampingmu

Hadirlah kekasih ku merindu, ucapkanlah akulah kekasihmu.


Perwira

Hanya kau yang mampu menjaga hati

Bila rasaku ini rasamu, tetaplah kau jadi milikku

Hanya ingin kau tahu, kau kesayanganku!!


ps: soklan-berapa tajuk lagu yang aku guna? ngeh ngeh..

0 Responses

Post a Comment