???
AngelMafeya
Huhu.. Aku demam. Kepala lalok sebab makan ubat. Hari tu, ada orang antakan p klinik. Thank you sebab susah2 utk aku walaupun dia sendiri sebenarnya pun kurang sihat. Hari ni, Sabtu, ada kelas ganti kat kolej. Sekali lagi, aku terpaksa susahkan dia untuk hantar aku ke kolej. Huhu.. Aku xleh drive, kepala lalok. Maaf sebab susahkan kau (walaupun dia x baca blog aku nih). Hukhuk..

Boringnye, hari cuti pun kena study gak. Haila.. bile la nak jadik bos nih? Takyah lg nk kena baca buku untuk wat kelas. Uwaa.... Bile penderitaan ini akan berakhir. Hikhik.. (camla terseksa beno..)

Malam ni aku sedey. Sedey sebab teringat kisah dulu, saat-saat bahagia dulu. Entah bile aku nak rasa bahagia lagi kan? Bahagia yang aku harapkan seolah-olah lambat lagi nak muncul. Belum lagi ada orang mampu berikan kebahagiaan untukku. Ergh... Sebab tu aku cuba sibuk-sibukkan diri aku dengan kerja. Kalau dapat kerja yang selalu outstation pun sangat bagus. Huhu.. Dapat lupakan kesunyiaan seketika. Kihkih..

Try untuk senyum n ketawa malam ni, tapi x boleh. Hati rasa sayu. Huhu... Bagi mesej kat dia, selalu sgt tak berbalas. Call apatah lagi. Hmmm.. aku konpius. Konpius apa sebenarnya hubungan kami... Konpius sejauh mana sebenarnya hubungan ini... Respon dingin dari dia buat aku sangat rendah diri. Buat aku sedar siapa sebenarnya aku. Tak perlu harap kasihnya Yusuf andai diri tak seindah Zulaikha.. Tak perlu menanti hadirnya Ibrahim jika jiwa tak sesuci Hajar. Huhu.. Siapalah aku ini untuk memintal buih yang memutih menjadi permaidani seperti mana yang tertulis dalam novel cinta.. *sigh*

Andai Tuhan hanya pinjamkan kebahagiaan yang lalu untukku, aku terpaksa akur. Aku tak mungkin dapat paksa sesapa untuk menerima aku dan mengasihi aku. Biarlah.. Aku tak harapkan apa-apa. (adeh.. rasa cam nak nangis plak).. huhu...

Okla.. xde apa lg nk taip. Rasa sedih tahap maksima nih. Kompom mata bengkak malam ni.. Uwaaaaa...
0 Responses

Post a Comment