AngelMafeya
15 Julai 2009.. hadir dengan 1000 kepayahan untuk aku lalui. Hinanya aku pada kamu. Murahnya nilai kasih sayang yang aku pertaruhkan.. Kamu berubah tanpa aku ketahui puncanya. Aku sendiri lagi..

Aku, insan yang tak layak mengecap bahagia. Baru ingin tersenyum gembira, perpisahan yang kamu pinta. Apa salah aku? Apa silap aku? Kenapa ini berlaku?

Hati diruntun pilu.. Sayu yang maha hebat. Bentuklah kembali rasa sayang ini.. Kite dah dewasa. Bawa berbincang andai aku yang tak tahu menilai kamu.. Beri ruang pada hati kita kerana aku tahu, kasih sayangmu masih kukuh untuk ku..

Aku KECEWA lagi...
2 Responses
  1. sabar akak...setiap yg terjadi pasti ada hikmah yg tersembunyi...bykkan taqarrub / mendekatkan diri pada allah nescaya kita akn beroleh jawapannya...n sesungguhnya dgn mengingati allah itu hati akn menjadi tenang...chaiyok~! all the best to u...ameen


  2. be strong sis
    whatever it is.. Allah always with us..
    be loyal to HIM and HE will never betrayed you.
    besides.. i always do support u.. luv u sis..
    drop me a call k..


Post a Comment