AngelMafeya
Lama betul rasanye aku x menulis. Sangat bz dengan tugasan pejabat yang diamanahkan. Tak cukup tangan rasanye. Maklum, last day aku kat sini ari Jumaat ni. Kalo ada harapan sambung, alhamdulillah. Tapi, kalo xde aku redha, maybe bukan rezeki aku kat sini. Walau apapun, jauh di sudut hati, memang aku harap dapat stay. But, manusia merancang kan?

Sekarang ni aku mmg bz giler wat video utk farewell my boss. Hehe.. Nampak cam senang, tapi rumit sebenarnya. Banyak bahan nak disediakan. Nasib baik ada kawan-kawan tolong. Tengs to u guys. U are most appreciate. Ngee..

Sejak dari kelmarin aku rasa x sedap badan. Rasa demam, selsema and sangat letih. Kalo la ada org nk urut badan aku ni, kan best.. Letih fizikal, bole lagi aku tahan. Tapi bile mental aku turut menderita, tu yang aku tak tahan. Terus demam.. Sakit oo penangan mental nih. Tak tertanggung rasa dek badan. Siyes, aku x sihat ni banyak faktor. Bukan sebab letih di opis, tapi lebih kepada deraan emosi yang tidak terkawal.

Jun lalu, bezday aku. Ada dapat satu hadiah dari kamu. Sangat bahagia rasanye bila hadiah itu kamu serahkan dengan ikhlas. Julai menjelma. Sayangnye, hadiah itu kamu tarik balek tanpa relaku. Dahlah aku memang dapat satu je hadiah tahun ni, kena tarik balek pulak.. Sadis sungguh nasib aku. Haha.. Kesian, kan?

Saat ni, xde sape pun tahu aku sedang bersedih. Sedih sebab segalanye berlaku dengan sangat pantas. Sedih sebab aku 'kehilangan' kamu. Walauapapun, aku cuba juga utk senyum sebab senyum itu penawar kedukaan. Dan aku cuba sibukkan diri aku dengan tugasan pejabat. Aku selalu menanti kehadiran kamu. Aku selalu berdoa untuk aku dan kamu. Dalam doaku, andai kamu bukan yang terbaik utkku, jauhkan aku dan dirimu. Tapi, keadaan selalu berlaku sebaliknya. Makin aku doa utk berjauhan denganmu, makin dekat kamu padaku. Aku konpius dengan apa yang Allah cuba tunjukkan. Tapi, aku sentiasa berbaik sangka dengan Allah. Sesungguhnya Dia yang Maha Mengetahui segalanya.

Kawan-kawan, doakan aku tabah menempuh kekecewaan ini lagi. Doakan semua yang terbaik untukku. Semoga ada sinar cinta yang ikhlas suatu hari nanti. Moga esok kan ku temui sinaran cinta suci...


1 Response
  1. hah>????buruk siku...
    marahnye saya.....
    berdiri terus sis
    Tuhan xpernah tingglkan kamu
    ehem..tukar keje ke? lama kita xborak..huhu


Post a Comment