AngelMafeya
Hehe.. topik best kan? Kali ni ditujukan khas untuk mulut-mulut longkang yang jadik pencuri, membaca blog aku.. Korang tau sape korang.. Haha... Macam la aku tatau..

Untuk kalian, sesungguhnya, demi Tuhan yang Esa, aku takkan ampunkan walau sedikit dosa kalian pada aku, mengumpat, mengata dan menjaja cerita-cerita buruk tentang aku melainkan kalian datang pada aku, memohon maaf, mengaku dengan sejujurnya bahawa memang kalian lah mulut-mulut longkang itu. Memohon maaf ketika nak raya, aku tak kira. Aku nak kalian datang personally memohon maaf dari aku. Aku tak kira, itu hak aku untuk tidak memaafkan kalian. Ingat beb, dunia sementara. Sok kat akhirat, kalian tidak akan mencium pun bau syurga hingga aku ampunkan kalian. Ingat tu.. dosa mengumpat nak mengaibkan orang terlalu besar, ibarat makan daging saudara sendiri. Kalian tentu lebih arif sebab kalian kan jauh lebih tua dari aku. Ibarat budak-budak shuffle sekarang kata 'dah nak mampos dah..'. keh keh..

Aku pedulik apa, kalian tua ke muda, jauh ke dekat. Kalo yang jauh tu, kalo perlu naik flight, sila berbuat demikian sebelum aku dijemput Tuhan. Kalo tak sempat jumpa aku, gerenti, kat akhirat sok kite jumpe..

Ingat tau kalian, wahai si mulut longkang..
0 Responses

Post a Comment