AngelMafeya
Seawal 7.00 pagi, aku da smpai kat perkarangan kompleks ***** untuk acara konvo student-student kolej aku. Ini 1st time experien aku terlibat ngan konvo. So far, majlis berjalan lancar. Cuma dicacatkan di awal pembukaan majlis, dimana para graduan dah salah masuk lorong. Sib bek dapat kaber oleh petugas-petugas yang berpengalaman.

Aku pakai baju kaler biru (baru beli semalam ngan kekasih hati. untuk makluman, dia yang pilihkan. hehe) So, aku mmg berpuas hati la dengan penampilan aku tadi. :D

Majlis tamat kol 12.00 tghari. Tapi, aku berubah kerja plak (membantu AJK Jubah) yang kalut dengan jubah-jubahnya. Aku tolong mana yang patut (bukan tugas aku pun sebenarnya) tapi, aku hepi wat keje tu, so, no prob at all.

Tolong mana yang patut, then aku berangkat pulang kol 3.00 lebey. Penat ooo.. sakit pinggang angkat jubah. Takpelah.. aku hepi. Tapi, sedey sket sbb ada student aku nak amek gambo sama, tp dia x jumpe carik aku. Kesian dia.. Sori eh..
2 Responses
  1. Nizan Says:

    ea..student ker ex-student??hehehhe


  2. AngelMafeya Says:

    awk le tu.. :P awk tu student sy bukan, ex-student sy pun bukan.. :D


Post a Comment